Publikationen von E Schulz

Hochschulschrift - Doktorarbeit (1)

101.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Schulz, E.: Towards a unifying model of generalization. Dissertation, 257 S., University College London, London, UK (2017)

Preprint (15)

102.
Preprint
Binz, M.; Schulz, E.: Modeling Human Exploration Through Resource-Rational Reinforcement Learning. (eingereicht)
103.
Preprint
Giron, A.; Ciranka, S.; Schulz, E.; van den Bos, W.; Ruggeri, A.; Meder, B.; Wu, C.: Developmental changes in learning resemble stochastic optimization. (eingereicht)
104.
Preprint
Saanum, T.; Schulz, E.: Learning Parsimonious Dynamics for Generalization in Reinforcement Learning. (eingereicht)
105.
Preprint
Schulze Buschoff, L.; Schulz, E.; Binz, M.: Stochastic Gradient Descent Captures How Children Learn About Physics. (eingereicht)
106.
Preprint
Allen, K.; Brändle, F.; Botvinick, M.; Fan, J.; Gershman, S.; Gopnik, A.; Griffiths, T.; Hartshorne, J.; Hauser, T.; Ho, M. et al.; de Leeuw, J.; Ma, W.; Murayama, K.; Nelson, J.; van Opheusden, B.; Poundsy, T.; Rafner, J.; Rahwan, I.; Rutledge, R.; Sherson, J.; Simsek, O.; Spiers, H.; Summerfield, C.; Thalmann, M.; Velez, N.; Watrous, A.; Tenenbaum, J.; Schulz, E.: Using Games to Understand the Mind. (eingereicht)
107.
Preprint
Binz, M.; Schulz, E.: Using cognitive psychology to understand GPT-3. (eingereicht)
108.
Preprint
Brändle, F.; Stocks, L.; Tenenbaum, J.; Gershmann, S.; Schulz, E.: Intrinsically Motivated Exploration as Empowerment. (eingereicht)
109.
Preprint
Wu, S.; Éltetö, N.; Dasgupta, I.; Schulz, E.: E pluribus unum but how? Chunking as a rational solution to the speed-accuracy trade-off. (eingereicht)
110.
Preprint
Brändle, F.; Stocks, L.; Tenenbaum, J.; Gershman, S.; Schulz, E.: Intrinsic Exploration as Empowerment in a Richly Structured Online Game. (eingereicht)
111.
Preprint
Garvert, M.; Saanum, T.; Schulz, E.; Schuck, N.; Doeller, C.: Hippocampal spatio-temporal cognitive maps adaptively guide reward generalization. (eingereicht)
112.
Preprint
Binz, M.; Schulz, E.: Reconstructing the Einstellung effect. (eingereicht)
113.
Preprint
Ruggeri, A.; Pelz, M.; Gopnik, A.; Schulz, E.: Toddlers search longer when there is more information to be gained. (eingereicht)
114.
Preprint
Bertram, L.; Schulz, E.; Hofer, M.; Nelson, J.: Emotion, entropy evaluations and subjective uncertainty. (eingereicht)
115.
Preprint
Schulz, E.; Pelz, M.; Gopnik, A.; Ruggeri, A.: Preschoolers search longer when there is more information to be gained. (eingereicht)
116.
Preprint
Parpart, P.; Schulz, E.; Speekenbrink, M.; Love, B.: Active learning reveals underlying decision strategies. (eingereicht)

Blogbeitrag (1)

117.
Blogbeitrag
Schulz, E.: Science on film, episode 3: Computational principles of intelligence. (2020)
Zur Redakteursansicht