Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Zaiss M, Schuppert M, Deshmane A, Herz K, Ehses P, Füllbier L, Lindig T, Bender B, Ernemann U und Scheffler K (Oktober-2018) Chemical exchange saturation transfer MRI contrast in the human brain at 9.4 T NeuroImage 179 144-155.
Loktyushin A, Ehses P, Schölkopf B und Scheffler K (September-2018) Autofocusing-based phase correction Magnetic Resonance in Medicine 80(3) 958-968.
Gärtner M, Ghisu ME, Scheidegger M, Bönke L, Fan Y, Stippl A, Herrera-Melendez AL, Metz S, Winnebeck E, Fissler M, Henning A, Bajbouj M, Borgwardt K, Barnhofer T und Grimm S (August-2018) Aberrant working memory processing in major depression: evidence from multivoxel pattern classification Neuropsychopharmacology 43(9) 1972-1979.
Giapitzakis IA, Avdievich NI und Henning A (August-2018) Characterization of macromolecular baseline of human brain using metabolite cycled semi-LASER at 9.4T Magnetic Resonance in Medicine 80(2) 462-473.
Chang P, Nassirpour S, Eschelbach M, Scheffler K und Henning A (August-2018) Constrained optimization for position calibration of an NMR field camera Magnetic Resonance Imaging 80(1) 380-390.

Ehemalige Abteilungen des Instituts