Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Ferstl Y, Bülthoff HH und de la Rosa S (September-2017) Action recognition is sensitive to the identity of the actor Cognition 166 201–206.
Kunz P, Flock T, Soler N, Zaiss M, Vincke C, Sterckx Y, Kastelic D, Muyldermans S und Hoheisel JE (September-2017) Exploiting sequence and stability information for directing nanobody stability engineering Biochimica et Biophysica Acta: General Subjects 1861(9) 2196–2205.
Zoelch N, Hock A, Heinzer-Schweizer S, Avdievitch N und Henning A (August-2017) Accurate determination of brain metabolite concentrations using ERETIC as external reference NMR in Biomedicine 30(8) 1-16.
Pavlova MA, Erb M, Hagberg GE, Loureiro J, Sokolov AN und Scheffler K (Juli-2017) "Wrong Way Up": Temporal and Spatial Dynamics of the Networks for Body Motion Processing at 9.4 T Cerebral Cortex Epub ahead.
Schuenke P, Koehler C, Korzowski A, Windschuh J, Bachert P, Ladd ME, Mundiyanapurath S, Paech D, Bickelhaupt S, Bonekamp D, Schlemmer H-P, Radbruch A und Zaiss M (Juli-2017) Adiabatically prepared spin-lock approach for T1ρ-based dynamic glucose enhanced MRI at ultrahigh fields Magnetic Resonance in Medicine 78(1) 215-225.

Ehemalige Abteilungen des Instituts