Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Spetter MS, Malekshahi R, Birbaumer N, Lührs M, van der Veer AH, Scheffler K, Spuckti S, Preissl H, Veit R und Hallschmid M (Mai-2017) Volitional regulation of brain responses to food stimuli in overweight and obese subjects: a real-time fMRI feedback study Appetite 112 188–195.
Nestmeyer T, Robuffo Giordano P, Bülthoff HH und Franchi A (April-2017) Decentralized simultaneous multi-target exploration using a connected network of multiple robots Autonomous Robots 41(4) 989–1011.
Song H, Ruan D, Liu W, Stenger VA, Pohmann R, Fernandez Seara MA, Nair T, Jung S, Luo J, Motai Y, Ma J, Hazle JD und Gach HM (April-2017) Respiratory motion prediction and prospective correction for free-breathing arterial spin labeled perfusion MRI of the kidneys Medical Physics 44(3) 962–973.
Chang P, Nassirpour S und Henning A (März-2017) Modeling real shim fields for very high degree (and order) B0 shimming of the human brain at 9.4 T Magnetic Resonance in Medicine Epub ahead.
Hong A, Lee DG, Bülthoff HH und Son HI (März-2017) Multimodal feedback for teleoperation of multiple mobile robots in an outdoor environment Journal on Multimodal User Interfaces 11(1) 67–80.

Ehemalige Abteilungen des Instituts