Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Göksu C, Hanson LG, Siebner HR, Ehses P, Scheffler K und Thielscher A (Mai-2018) Human in-vivo brain magnetic resonance current density imaging (MRCDI) NeuroImage 171 26-39.
Nassirpour S, Chang P, Fillmer A und Henning A (Februar-2018) A comparison of optimization algorithms for localized in vivo B0 shimming Magnetic Resonance in Medicine 79(2) 1145–1156.
Avdievich NI, Giapitzakis I-A, Pfrommer A und Henning A (Februar-2018) Decoupling of a tight-fit transceiver phased array for human brain imaging at 9.4T: Loop overlapping rediscovered Magnetic Resonance in Medicine 79(2) 1200–1211.
Arena C, Irrera P, Consolino L, Colombo Serra S, Zaiss M und Longo DL (Februar-2018) Flip-angle based ratiometric approach for pulsed CEST-MRI pH imaging Journal of Magnetic Resonance 287 1–9.
Ehses P und Scheffler K (Februar-2018) Multiline balanced SSFP for rapid functional imaging at ultrahigh field Magnetic Resonance in Medicine 79(2) 994–1000.

Ehemalige Abteilungen des Instituts