Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Loktyushin A, Ehses P, Schölkopf B und Scheffler K (September-2018) Autofocusing-based phase correction Magnetic Resonance in Medicine 80(3) 958-968.
Giapitzakis IA, Avdievich NI und Henning A (August-2018) Characterization of macromolecular baseline of human brain using metabolite cycled semi-LASER at 9.4T Magnetic Resonance in Medicine 80(2) 462-473.
Chang P, Nassirpour S, Eschelbach M, Scheffler K und Henning A (August-2018) Constrained optimization for position calibration of an NMR field camera Magnetic Resonance Imaging 80(1) 380-390.
Wyss PO, Bianchini C, Scheidegger M, Giapitzakis IA, Hock A, Fuchs A und Henning A (August-2018) In vivo estimation of transverse relaxation time constant (T2) of 17 human brain metabolites at 3T Magnetic Resonance in Medicine 80(2) 452-461.
Loureiro JR, Himmelbach M, Ethofer T, Pohmann R, Martin P, Bause J, Scheffler K, Grodd W und Hagberg GE (August-2018) In-vivo quantitative structural imaging of the human midbrain and the superior colliculus at 9.4T NeuroImage 177 117-128.

Die Abteilungen und ihr jeweiliger Forschungsschwerpunkt