Studienteilnehmer gesucht

Das MPI für biologische Kybernetik sucht für einige seiner wissenschaftlichen Experimente Studienteilnehmer Öffnet einen internen Link im aktuellen Fenster[mehr].

Aktuellste Publikationen

Ferstl Y, Bülthoff HH und de la Rosa S (September-2017) Action recognition is sensitive to the identity of the actor Cognition 166 201–206.
Schuenke P, Koehler C, Korzowski A, Windschuh J, Bachert P, Ladd ME, Mundiyanapurath S, Paech D, Bickelhaupt S, Bonekamp D, Schlemmer H-P, Radbruch A und Zaiss M (Juli-2017) Adiabatically prepared spin-lock approach for T1ρ-based dynamic glucose enhanced MRI at ultrahigh fields Magnetic Resonance in Medicine 78(1) 215-225.
Saulton A, Bülthoff HH und de la Rosa S (Juli-2017) Conceptual biases explain distortion differences between hand and objects in localization tasks Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance 43(7) 1444-1453.
Fichtner ND, Henning A, Zoelch N, Boesch C und Kreis R (Juli-2017) Elucidation of the downfield spectrum of human brain at 7 T using multiple inversion recovery delays and echo times Magnetic Resonance in Medicine 78(1) 11-19.
Fademrecht L, Bülthoff I und de la Rosa S (Juni-2017) Action recognition is viewpoint-dependent in the visual periphery Vision Research 135 10–15.

Die Abteilungen und ihr jeweiliger Forschungsschwerpunkt